Home / AKTUELNOSTI IZ STOMATOLOGIJE / Zašto je digitalni marketing postao bitan čak i za stomatološke ordinacije?

Zašto je digitalni marketing postao bitan čak i za stomatološke ordinacije?

Trendovi koji povezuju digitalni marketing i stomatološke ordinacije

Kao svjedoci promjena u navikama pacijenata kao i svojim vlastitim, te se sa razvojem tehnologije trudimo se da sve te nove trendove prilagodimo i primjenimo u svakodnevnom poslovanju. Primjerice, većina ordinacija koristi usluge mobilne telefonije, pametne telefone te bar uslugu aplikacije Viber za zakazivanje termina, povratne informacije i generalno kao kanal komunikacije sa pacijentima. Neke ordinacije su napravile korak više te oglase za njihove usluge možete vidjeti prilikom korištenja ove aplikacije.

Koji su to kanali digitalnog marketinga danas podrazumjevaju za svaku savremenu, korisnicima pristupačnu stomatološku ordinaciju?

Ako želite da se približite mlađim generacijama kao i onim starijim koji su prihvatili nove trendove i koriste sve njihove benefite, podrazumjeva se da ćete biti aktivni na internetu i društvenim mrežama koje ljudi danas posjećuju više nego svoje prijatelje.

Aktivnosti koje Vam preporučujemo:

– Facebook stranica

– Instagram profil

– Internet stranica

– Precizno postavljena adresa na Google Maps

– Linkedin stranica

– Google oglašavanje (korak više)…

Koje prednosti profili na društvenim mrežama donose ordincijama?

Osnovna prednost marketinga na društvenim mrežama je brzina i jednostavnost. Korisnici (pacijenti) mogu pristupati profilima ordinacija na društvenim mrežama u bilo koje vrijeme, pregledati sadržaje i prikupljati informacije.

S obzirom da je komunikacija dvosmjerna, korisnici osim gledanja, mogu postavljati pitanja ali i iznositi svoja mišljenja o kvaliteti usluga. Na taj način se dobiju brze povratne informacije koje su veoma bitne za buduće poslovanje, a i moguće nove ideje. Komunikacija se odvija u stvarnom vremenu a obzirom da se sadržaji mogu dijeliti u bilo kojem trenutku, informacije su svježe i aktuelne.

Budući da su na društvenim mrežama vidljivi osnovni podaci korisnika, te njihovi interesi, navike, potrebe i želje, društvene mreže za Vas predstavljaju i besplatnu bazu potencijalnih pacijenata i može doprinjeti poboljšanju poslovanja. Sve te informacije pružaju mogućnost personalizacije sadržaja kako bi se korisnicima pristupalo individualno.

Pojam Community management u okviru stomatološke ordinacije?

Za marketing na društvenim mrežama često se veže termin Community management, koji predstavlja komunikaciju s ciljnom grupom na društvenim mrežama kako bi se zadržali postojeći i privukli novi korisnici. Predstavlja vođenje i održavanje poslovnih profila na raznim društvenim mrežama, konstantno objavljivanje sadržaja, širenje poslovanja i promociju brenda. Bitno je da su kampanja i strategija komunikacije kao sadržaj na društvenim mrežama kvalitetni i dobro osmišljeni. Community management predstavlja i neku vrstu korisničke podrške s obzirom da ste stalno na raspolaganju korisnicima. Njihova uloga je pomaganje korisnicima kako bi bolje upoznali brend, proizvode i usluge.

Gdje početi?

Sve počinje sa brendiranjem koje predstavlja ime, zaštitni znak ili simbol, koji Vas čini prepoznatljivim. On stvara snažan identitet povezan sa kvalitetom usluge, te formira povjerenje kod pacijenata. Cilj brendiranja je stvaranje prepoznatljive slike  u podsvijesti pacijenata. Čak i ako neku uslugu možete označiti i skupljom, pacijenti su spremni platiti više upravo zbog kvaliteta koji Vaš brend predstavlja.

Formiranje brenda od samog početka treba biti dobro osmišljen jer zahtjeva proces i određeno vrijeme. Benefiti brendiranja:

  • Razlikovanje od konkurencije
  • Ulijeva povjerenje
  • Povećava potražnju za uslugama
  • Veću financijsku vrijednost

Na Internetu je konkurencija velika te je potrebno pružiti korisnicima upečatljiv izgled, sadržaj i ponudu. Takođe je važno stvoriti emocionalnu vezu između brenda i korisnika (pacijenta). Za stvaranje internet brenda potreban je dugoročan rad, ulaganje i praćenje konkurencije.

Osnove kvalitetnog internet brenda čine logotip, boje, izgled i dizajn weba, od čega logo predstavlja značajnu stavku.

Druga značajna stavka je izrada Internet stranice kao lične karte vašeg poslovanja. Trebalo bi da sadrži  osnovne podatke kao što su: usluge, mapa, stručni tim, galerija, misija, i kratko pretstavljanje (o nama). Dizajn weba  trebao bi biti user friendly tj ne previse komplikovan za krajnjeg korisnika (pacijenta).

Poslednju  stavku, možda i najvažniju, predstavlja komunikacija  sa pacijentima. U ovom segmentu najvažniju ulogu imaju društvene mreže. Za vaše pojavljivanje na društvenim mrežama potrebna je kreativnost i inovativnost kako bi se ordinacija istakla iz mase i bila primijećena.

Na koji način da uradimo sve ovo ako ne želimo da sve radimo sami?

Ordinacije uglavnom same vode profile na društvenim mrežama trudeći se da svojim pacijentima daju tačne informacije o poslovanju, svojim novim i postojećim uslugama te cijenama istih.

Ukoliko vam sve ovo djeluje iscrpljujuće ili samo ne znate kako da to sve započnete, uvijek se možete obratiti stručnjacima. Toplo Vam preporučujemo iskusne agencije u ovom polju koje Vam mogu pomoći da uplovite u svijet digitalnog marketinga a da to bude po razumnim cijenama – benefitu koji je tehnologija upravo i obezbjedila.

Ukoliko želite da poradite na svom imidžu na društvenim mrežama ili da osvježite/izradite svoju Internet stranicu – možete se javiti na u naš Inbox.

Šta god da je Vaš naredni korak, bez obzira na sve aktivnosti na Internetu – sve naše aktivnosti dešavaju se najviše u stvarnom svijetu. Zato, vodite računa jedni o drugima a najviše svojim pacijentima koji zaslužuju najbolje, nasigurnije i najugodnije iskustvo – i neka to bude Vaša stomatolška ordinacija!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top