Home / AKTUELNOSTI IZ STOMATOLOGIJE / Predstavljamo My.Patient Dental Sofware Assistant – idealno softversko rješenje za svaku ordinaciju

Predstavljamo My.Patient Dental Sofware Assistant – idealno softversko rješenje za svaku ordinaciju

Dental4u.ba portal u saradnji s programerskim timom LyXtep predstavlja My.Patient Dental Sofware Assistant, jedinstveno softversko rješenje osmišljeno s jednim jedinim ciljem – olakšanjem posla stomatološkim ustanovama.

MyPatient je softverski sistem čija je primarna namjena upravljanje podacima pacijenata, koji su neophodni za funkcionisanje stomatološke ordinacije. Radi se o sistemu koji je podesiv i proširiv, tako da postepenom implementacijom novih modula može izrasti u integralni informacioni sistem ordinacije u okviru kojeg će biti obuhvaćeni svi poslovi koji se obavljaju u okviru ordinacije.

Za upotrebu sistema u samoj ordinaciji je neophodna minimalna oprema, a to je korisnički računar sa internet konekcijom i instaliranim internet preglednikom (npr. Google Chrome), a moguće je podesiti sistem za upotrebu na mobilnim uređajima.

Podaci, koji se evidentiraju unutar sistema, organizovani su u četri cjeline: osnovni podaci o pacijentu (demografski podaci, kontakt podaci, alergije, bolesti, terapije, vakcinacije), podaci o izvršenim uslugama pacijentu, podaci o trenutnom stanju svih zuba pacijenta (status zuba i intervencije izvršene nad svakim zubom pojedinačno) i razni snimci (foto, I.O, RTG, OPT).

Podržan je višekorisnički rad na način da korisnici mogu pripradati različitim grupama koje imaju različita prava (npr. medicinski tehničari mogu imati različita prava od ljekara). Prava izvršavanja određenih akcija nad podacima se dodjeljuju odgovarajućim grupama korisnika čime se precizno definišu zadaci korisnika.

Korisnički interfejs je veoma jednostavan, minimalan i ograničen samo na one elemente koji su potrebni korisniku, jer se korisnicima omogućavaju samo one akcije koje se u određenom trenutku mogu izvršiti.
Implementiran je mehanizam za praćenje efikasnosti svakog korisnika (zaposlenog). Za svakog korisnika se prate usluge koje je izvršio i vrijeme izvršenja akcije, pa se na osnovu ovih informacija mogu generisati izvještaji o aktivnostima zaposlenih.

Ugrađena je podrška za generisanje elektronskih dokumenata na osnovu predefinisanih šablona i podataka unesenih kroz sistem (npr. generisanje i štampanje podataka o pacijentu unesenih u okviru sistema). Dokumenti se mogu generisati u PDF, Word, Excel ili OpenOffice formatu, a postoji mogućnost implementacije neograničenog broja jezika.

Glavne funkcionalnosti:

  • pretraga i unos kartona pacijenata
  • unos kontakt podataka pacijenata
  • unos i upozorenje na bolesti i alergije pacijenata
  • unos snimaka zubi
  • evidentiranje usluga pruženih pacijentu, sa mogućnošću evidentiranja usluge izvršene i na pojedinačnom zubu
  • Cloud pristup.

Prednosti Clouda:

  • povoljnija cijena (godišnje rate, jeftinije, mali početni iznos ulaganja)
  • održavanje, sigurnost i pravljenje rezervnih kopija podataka (uključeno u cijenu programa, nema dodatnih neplaniranih troškova)
  • unapredjenja programa se automatski dobijaju (uključeno u cijenu programa).

Planirane nove funkcionalnosti:

  • pregled izvršenih usluga i novih pacijenata po danima – kalendarski
  • generisanje i štampanje mišljenja i pregleda izvršenih usluga po pacijentu
  • dodavanje komentara na slike i pojedinačne zube pacijenta
  • optimizacija pretrage kartona pacijenta.

My.Patient Dental Software Assistant trenutno se nalazi u Early Access fazi, a svi zainteresovani mogu se prijaviti za besplatnu jednomjesečnu trial verziju putem kontakt formulara koji se nalazi ispod:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top