Način na koji vodite vašu stomatološku ordinaciju može da ostavi trajan utisak na vašeg pacijenta ali i značajno utiče na reputaciju vaše ordinacije. Uspješna stomatološka praksa ne podrazumijeva samo povećanje broja pacijenata, nego i sposobnost zapošljavanja i održavanja efikasnog radnog okruženja. To igra važnu ulogu u kreiranju ordinacije kakvoj pacijenti žele uvijek iznova da se vrate, kaže dr Gordana Simić.
Timski rad i komunikacija
Kako bi se pacijentima pružio maksimum usluga jako je bitno imati dobro obučen tim. Vrlo je važno da zaposlenici budu i timski igrači. Timski igrač se može definisati kao zaposlenik koji razumije i prihvata viziju vaše prakse ali i pokaže interes da zadovolji visoke standarde ove profesije. Svaki zaposlenik u jednoj stomatološkoj ordinaciji osim kvalitetnog rada mora posjedovati i dobre komunikacijske vještine. Utisak kod pacijenta ostavljate već pri javljanju na telefon ili njegovom dočekivanju, s toga nijedan zaposlenik ne smije zanemirati i tu stranu posla. Ukoliko ta strana posla ne funkcioniše teško da ćete ponovo vidjeti vašeg klijenta. I sami smo u svojoj praksi osjetili koliko naši pacijenti osim kvalitetnog rada cijene i naš način ophođenja prema njima. Njihove preporuke kao i redovne posjete su potvrda da jedino na taj način možete imati zadovoljnog pacijenta.
Produženo radno vrijeme
Za uspješnu i profitabilnu ordinaciju od velikog značaja je i organizovanje fleksibilnog radnog vremena. Bez obzira ako je vaše radno vrijeme od 8 -17 časova, poželjno je prilagođavati se i rasporedu pacijenata. To znači da vrlo često morate da računate na nekoliko dodatnih radnih sati. Ukoliko niste u mogućnosti da produžite radno vrijeme , onda je sistem „praznog vremena“ ,kada pacijent kasni ili otkaže, odličan način da ponudite svoje usluge i pacijentima s fleksibilnijim rasporedom.
Imidž i marketing
Ukoliko želite da budete uspješni, onda je stvaranje originalnog imidža jedan od važnih faktora opstajanja u sve većoj konkurenciji. Naša ordinacija je ovom aspektu posvetila posebnu pažnju. Kreiranje unikatnih uniformi, dobar odnos s medijima, izrada reklamnog materijala, informisanje klijenata putem sajta i društvenih mreža su vrlo važni faktori na koje ne smijete štediti kako vaše vrijeme tako i novac.
Iskustvo i saradnja
Činjenica je da iskustvo olakšava put ka vrhu u stomatološkoj profesiji. Međutim, bez obzira na iskustvo pasivnost nije poželjna osobina ukoliko želite da vaš biznis napreduje. Vrlo je bitno da pratite konstantne novitete i razvoj stomatologije. Saradnja s drugim stomatolozima, hirurzima, dobavljačima i svim ostalim profesionalcima koji utiču na razvoj vašeg posla je bitna ukoliko želite da vašim pacijentima pružite uslugu najboljeg kvaliteta.
Vizija,cilj,očekivanja i razvoj
U svakom biznisu postoji razlika između poslodavaca i poslovnih lidera. Poslovni lideri vode uspješan biznis. Da bi vodili usješan biznis postoje četiri važna elementa koja su preporuka za dobro vođenje svake stomatološke ordinacije.
Vizija- Najvažnija uloga lidera jedne stomatološke ordinacije je da postavi jasnu viziju u kojem pravcu želi da razvije svoj posao. Bez vizije, cijeli vaš tim će besciljno lutati što će negativno uticati na razvoj vašeg posla.
Cilj- Uspješni lideri postavljaju kako kratkoročne tako i dugoročne ciljeve zasnovane na detaljnim planovima kako postići te ciljeve. Progres i uspjeh nije moguće očekivati bez jasnih ciljeva.
Očekivanja– Kada je vizija jasna i ciljevi postavljeni vrlo je važno da lider komunicira i predoči svoja očekivanja svakoj osobi koja je uključena u njegov posao.
Razvoj- Treba imati na umu da konstantno ulaganje u lično poboljšanje kroz učenje i praćenje noviteta u stomatološkoj profesiji dovodi i do poboljšanja vašeg biznisa ,objašnjava doktorica Simić.
CENTAR ZA ESTETSKU STOMATOLOGIJU „SIMIĆ DENT“