Prosječni zaposlenik svaki dan na poslu dva puta “poludi” – ponekad zato što su kolege preuzele zaslugu za njegov posao, ponekad su u pitanju bezobrazni saradnici i klijenti, a ponekad se radi o problemima s tehnologijom odnosno padom sistema.
Stručnjaci su otkrili kako se 51 posto Britanaca živcira tokom radnog vremena, a neke od uobičajenih svađa su prepirke oko toga ko pravi čaj/kafu i nemogućnosti odlaska na pauzu za ručak. Druge stvari koje najčešće iritiraju zaposlenike su kolege koji pričaju dok se pokušavate koncentrisati, kada vas zanemare tokom dijeljenja povišica ili kada tehnologija zakaže.
Oko 42 posto zaposlenika najnestrpljiviji su i najlakše “zapaljivi” u ponedjeljak. Ponedjeljkom smo još “neprilagođeni” nakon dugog vikenda što povećava rizik od brže ljutnje. Četvrtina ispitanika priznala je kako će se naljutiti ako se na posao vrate i vide da je neko koristio njihov radni sto i ostavio ga u neredu. Jednak postotak njih konstantno je nezadovoljnan činjenicom da šef nikada ne pohvali njihov trud i rad.
Zaposlenike iritiraju i tračevi i saznanje da ih je kolega ogovarao, kao i kancelarijske “ulizice” i nered. Neradnici su isto na popisu stvari zbog kojih zaposlenici gube živce – duge pauze za cigarete, stalno priključivanje na društvene mreže i surfanje su neke od navika neradnika koje su najomraženije.
Od ispitanika koji imaju “žutu minutu” na poslu, 64 posto ih se trudi ignorisati izvor iritacije dok će 13 posto direktno se suočiti s time. Svaki deseti ispitanik zbog toga će se čak upustiti u raspravu. Trećina ispitanika tvrdi da su njihovi kolege ono što je najiritantnije na poslu, dok 20 posto smatra kako ta titula pripada šefu.
Četvrtina zaposlenika ipak smatra kako je tehnologija – računari, printeri, telefoni i klima – glavni uzrok lošeg raspoloženja.
Izvor: ordinacija.hr