Najnoviju trendovi u uređenju poslovnih prostora usmjereni su izrazito ka jednoj smjernici, a to je fleksibilnost. Promišljen dizajn, koji rezultira izrazitom funkcionalnošću i praktičnošću, imperativ je dizajnerima koji projektiraju kancelarijski namještaj za tržište.
Bazični elementi, koji uz različite demontažne dodatke postaju kompleksni i svojom strukturom i sadržajem omogućavaju obavljanje različitih zadataka, izazov su za projektovanje,, a idealno rješenje za poslodavce, koji na ovakav način jednostavno povećavaju ili smanjuju broj radnih mjesta, regulišu potrebnu veličinu radne površine i prostor za pohranjivanje dokumentacije, te pretvaraju prostor prilagođen individualnom radu u prostor za grupni rad.
Fleksibilni i modularni elementi u različitim kombinacijama boja i materijala omogućavaju kupcu definisanje konačnog proizvoda u obliku i dizajnu prilagođenom vlastitim potrebama. Ergonomski projektovane stolice, koje omogućavaju maksimalnu prilagodljivost tijelu zaposlenika, sastavni su element kancelarijskog okruženja.
U enterijeru preovladava upotreba bijele boje i stakla, jer reflektiraju tj. propuštaju svjetlost. Ona je sastavni dio kreiranja kvaliteta i ukupnog ambijenta enterijera, ali i trend u uređenju, jer su prozračni i dobro osvijetljeni kancelarijski prostori apsolutni hit.
Uz fleksibilnost se nameće potreba jednostavnog održavanja, pa su tekstilne, drvene ili podloge od umjetnih materijala i dalje aktualne u opremanju ovakvih prostora. Za opšti dojam osvjetljenog i prozračnog prostora, preporučuju se svijetle boje podnih obloga. Neizostavni dio uređenja kancelarijskog prostora su biljke koje svojom prisutnošću oplemenjuju prostor.
Najveća potražnja je upravo za tipom namještaja koga nameću i najnoviji trendovi – fleksibilan namještaj, koji se lako prilagođava novonastalim potrebama firmi. Potražnja za klasičnijim dizajnom (“kao vječnim”) zamijenjen je modernim i jednostavnim linijama namještaja, (u nekim izvedbama i kombinacijama boja čak “otkačenim”) što pokazuje da se promijenila svijest o značenju i načinu uređenja kancelarijskog prostora.
Postoji nepisano pravilo o uređenju enterijera poslovnih prostora, a to je da kancelarija treba predstavljati firmu i ono čime se ona bavi. To npr. znači da će arhitektonska ili dizajnerska kancelarija biti uređen na način da izražava kreativnost i originalnost kako bi budući klijenti već kroz prvi utisak prostora stekao utisak da se nalazi na pravom mjestu. Enterijeri kancelarija koji se bave finansijskm poslovima trebaju odisati dobrom organizovanošću prostora i dispozicijom namještaja kako bi opštim redom i jasnom podjelom funkcija pokazali da tako upravljaju i financijama. U svakom slučaju, u zavisnosti od djelatnosti kompanije, prostor treba izražavati elemente funkcionalnosti, kreativnosti, luksuza, ležernosti, topline itd.
Spoznaju o tome da je i kancelarija slika kompanije imaju uglavnom renomirane kompanije koje su se potvrdile na tržištu. Određeni broj manjih kompanija takođe je svjestan važnosti kvalitetno opremljenog kancelarijskog prostora i uređenjem prate trendove koji se nameću na tržištu. Ipak, generalna je ocjena da svjest o uređenju kancelarijskog prostora kod nas još treba rasti.
Interijernet.hr